charlottacarlsson.blogg.se

En blogg om en triathlet som siktar högt

Akut längtan till sommaren

Kategori: Allmänt, Om mig

Jag brukar normalt sett gilla vintern, men i år har jag ingen lust längre! Kanske beror det på att det var slaskigt och halkigt idag när jag var ute och sprang och jag drömde mig bort till torra fina stigar. Kanske beror det på att jag redan fått min del av skidåkning i Sälen och därför inte känner behovet av att valla skidorna och hitta ett (halv)bra spår någonstans i närheten. Eller så beror det helt enkelt på att den naturliga längtan efter sommar, sol, värme och bad börjar infinna sig nu när vi faktiskt börjar gå mot ljusare tider. Hur underbart vore det inte att kunna gå ut i shorts och linne, börja få solblekt hår och lite färg i ansiktet? Det är ju bara några månader kvar nu...
 
En otroligt härlig sommarsolnedgång från Bästkusten!
 
Chilla runt i flip-flop ;)
 
...och bada lite salta bad vore ju inte direkt fel :)
 
HÅLL UT, SNART ÄR VINTERN SLUT!
 
Kommentera inlägget här: