charlottacarlsson.blogg.se

En blogg om en triathlet som siktar högt

Klubbkläder

Kategori: Allmänt, Om mig, Träning

Äntligen har jag hämtat ut min klubbdress från NocOut! Röd och fin! Den skulle ju ha passat perfekt över jul, men det kommer nog fungera även de andra årstiderna :) Jag måste säga att den satt otroligt skönt. Jag blir alltid lite osäker på storlek och passform när jag inte har haft möjlighet att prova innan jag köper, men den här passade perfekt. Dessutom har jag fått en Lass-mössa :) Så nu kan jag vara snygg i vattnet när jag simmar också! Toppen :)
 
Nyuppackade och fräscha (näst intill rykande, så färska är de) klubbkläder från NocOut också en liten Lass-mössa på det :P SNYGGT!
 
När jag springer i det här kommer man ju inte kunna tveka på vilken klubb jag tillhör i alla fall! :)
 
Kommentera inlägget här: