charlottacarlsson.blogg.se

En blogg om en triathlet som siktar högt

Tillbaka i Linköping och slut på njutarveckor

Kategori: Allmänt, Träning

Japp, nu är det ljuva livet slut :P haha nä, det är ju nu det börjar igen! Jag har återigen några riktigt tuffa veckor i träningsschemat och även fast det är en hel del ångest inför vissa pass är det riktigt roligt att känna att träningen har ett syfte och verkligen "ger" något. Jag är dessutom tillbaka i Linköping igen eftersom skolan drar igång igen imorgon. Jullovet har varit underbart, men nu ska det ändå bli skönt att komma in i rutinerna igen :)
 
Ja, att återförenas med min trainer är ren och skär lycka. Jag körde bara 10 min efter att bilden togs ett riktigt grispass; 4-minutersintervaller med så hög puls som möjligt. Herregud vilken hatkärlek det är <3
 
Röran mitt i uppackningen...det är nästan iordning nu... :P
 
Kommentera inlägget här: